Computerhulp Direc‚Äčt

... het adres voor de particuliere thuisgebruiker en zzp'er
in de regio Alkmaar e.o.

Klachtenregeling

De hiernavolgende regeling is mede gebaseerd op de Algemene voorwaarden van Computerhulp Direct.
Computerhulp Direct streeft ernaar haar of zijn klanten een optimale service te verlenen. Wanneer er onverhoopt toch klachten zijn en/of u niet tevreden bent over het door u via dit bedrijf gekochte product/verleende dienst, vindt deze kleine onderneming het belangrijk, dit z.s.m. van u te vernemen. Doe dit, mede om eventuele schade verder te beperken, zo snel mogelijk.
Volgens de wet is een klacht op tijd kenbaar gemaakt, wanneer dit uiterlijk binnen twee maanden na ontdekking gebeurt. Dit geldt ook in het geval dat het gekochte product niet de eigenschappen heeft die u op grond van de koopovereenkomst en verstrekte specificaties mocht verwachten. Veelal is het van belang om uw klacht(-en) schriftelijk kenbaar te maken.
In eerste instantie zal Computerhulp Direct dan zelf proberen uw klacht(-en) binnen 14 dagen proberen op te lossen of onvrede weg te nemen.